🖌️🖼️🫖Mural participatiu i xocolatada popular
a càrrec de «La noia del monyo» i les «iaies» del poble
👵🏽👧🏽El projecte consisteix en crear un mur, obert a tothom, amb frases i collages de la gent del poble sobre les violències de gènere. Aquest mur serà exposat a l’Ajuntament per motiu del 25N.
🗓️Divendres 17 de novembre
⏰17:15
📍Exterior de l’espai El Fil
🫱🏼🫲🏽Activitat intrageneracionals, us volem a tots i a totes!
